vilken jävla piss dag...

skäll och strul bara, nu ska det bli möte och vi får väl se hur det går...allt JAG vill är att det ska vara bra och roligt...men det orkar jag inte dra runt själv tyvärr..

i övrigt funderar jag på att åka till sthlm nån dag till veckan, hälsa på viktor och maria kanske och kanske min faster har tid med en liten fika oxå :) vi ska få en bebis i släkten oxå i november så det är ju lååångt kvar men bebisar är ju aldrig fel :) det är en utav mina kusiner och hans tjej som äntligen ska få barn! jag längtar efter Laban min lilla älskling...min hund för er som kanske inte vet det :P ha inte sett honom sen i söndags nu..:( lilla plutten!

måste måste måste måste komma igång med träningen igen oxå jag har ju många kilon som ska BORT!!!! men nu är jag ju fortfarande lite förkyld men det blir bättre för varje dag som går så till veckan så smäller det!!
imorgon ska jag nog gå på bio med Linda, Män som hatar kvinnor...den tror jag är grym med tanke på hur bra böckerna är!!

aja nu ska jag ta en macka eller två och sen åka ner till jobbet igen...blir väldigt spännande...oj oj...

Ciao


Kommentarer
Postat av: Sebastian Bergström´s fotoblogg

Hoppas det går bra på jobbet :) Låter inte som en toppen dag precis! Jag vill också se Män som hatar kvinnor men jag får vänta tills den kommer på DVD :P

Kram!

2009-03-12 @ 19:34:30
URL: http://sebastian-bergstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0