Tandläkaren och skit...

Idag ha jag varit hos tandläkaren det va inte ett dugg kul men det måste ju göras, det är inte nog med att man får plågas som bara den där heller utan man ska betala 1600kr för plågan oxå och sen få tider inbokat t för varje månad så att man verkligen har nåt att se fram emot super kul!!
i övrigt ha det varit en rätt pissig dag förutom det fina vädret..jag önskar bara att du kunde svara när jag frågar, och att du kunde prata med mig normalt nån gång och inte på msn där det så lätt blir missförstånd och det dessutom kommer in nyfikna människor hos dig!! nu ska jag lägga mig tror jag för jag blir så himla ka less på att bara vänta på att du ska svara NÅN gång...men jag pallar inte att skriva mer när du bara svarar på det du vill och aldrig på det man skriver!!
hoppas du ha förnuft nog att vara normal iaf...även om jag tvivlar på det ibland men jag hoppas verkligen denna gång!!

Imorgon är det jobb igen efter tre lediga dagar  vilket känns både och...det är lättare på jobbet men samtidig väldigt skönt  att vara ledig! jag ska ju snart åka till ÅRE igen med familjen iaf vilket ska bli väldigt skönt med lite leedighet och mys hoppas vi får lika fint väder som sist bara! Jag älskar min familj iaf och laban ska med denna gång oxå!!

Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0