IM BACK!!

Jag ha letat och letat och letat efter va som kunnat vara rätt e-mejladress för denna blogg men inte kunnat hitta igen den men NU har jag hittat den så nu är jag tillbaka och ska nog försöka bli lite seriösare med detta :)
Ha jobbat idag iaf och hela veckan för den delen och ser ut att bli resten av veckan oxå..men skönt med lite extra nu när jag har så lite tid annars jag behöver verkligen alla pengar jag kan få!
Ja va ska man säga det är 11 mars idag tänk va tiden rusar fram, snart är det dax för mig att fylla år oxå, jag vill inte bli äldre...börjar få lite åldersnoja tror jag :S *hjälp* rynkor har jag oxå, och inget verkar hjälpa?? va fan gör man mot dessa fina linjer som det heter som egentligen är FULA linjer...NÅN som kan hjälpa mig??

Aja nu ska jag iaf borsta tänderna...som jag för övrigt ha ont i...nån jävla tand jävlas med mig, men ska till tandis till veckan och då hoppas jag att de kan hjälpa mig för ska man stå ut med plågan av att vara där ska man väl få nåt bra ur det oxå?!

Ska skynda mig och hoppa i säng innan seinfeld börjar, kanske hinner jag läsa lite oxå läser Camilla Läckberg för närvarande..kommer dock inte ihåg va boken heter..va ett tag sen jag läste i den :P haha!!

Sov så gott!!


Kommentarer
Postat av: Sebastian Bergström´s fotoblogg

Vad roligt att du hittade adressen igen! Får hjälpa dig med designen nått fram över, när du har tid någon kväll kan vi ju alltid fixa det via msn eller om du kommer ut nått :)



Kram Broder Sebastian! <3

2009-03-11 @ 22:48:07
URL: http://sebastian-bergstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0