Go morron!

Ja då va det morgon och det blev jag som fick öppna butiken..känns mycket bra men jag va trött som fasen när jag vaknade...somnade inte förrän 2 pga tandvärk :( men sen sov jag gott :) ha nyss sopat klart här på jobbet så nu sitter jag och käkar ett äpple innan jag ska ut och le och va trevlig mot alla kunder...eller ska det va lika lugnt som resten av veckan?! :S aja ska springa ut och kika mig i spegeln nu iaf innan jag öppnar så jag vet att jag ser klok ut...jag har ju rynkor och vissa andra defekter så det gäller ju att vara på sin vakt ;)

Vi höres!!


Kommentarer
Postat av: Sebastian Bergström´s fotoblogg

Hoppas du haft en fin dag :) Bloggade du på jobbdatorn eller bloggade du men mobilen? :)

2009-03-12 @ 17:23:48
URL: http://sebastian-bergstrom.se
Postat av: Anonym

dagen ha varit allt annat än fin, men jag bloggade innan jobbet på dator inte mobil :P

2009-03-12 @ 18:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0